Mindfulness-illat, Tikkurila

Lämmin kiitos taas miellyttävästä, lempästä ja rauhallisesta ohjauksesta sekä turvallisen ja lämminhenkisen tunnelman luomisesta.

Mindfulness-illat ovat yksittäisiä ja itsenäisiä mindfulness-harjoitusiltoja. Jokainen ilta kestää kaksi tuntia ja sen aikana tehdään erilaisia meditaatioita sekä käsitellään henkiseen hyvinvointiimme liittyviä aiheita. Jokaisella kerralla käymme läpi eri aihealuetta. Voit tulla näihin iltoihin mukaan vaikka sinulla ei olisi aiempaa mindfulness-kokemusta. Näin pääset kokeilemaan mindfulnessia ilman, että osallistut heti pidemmälle kurssille. Varsinaisesti illat toteutetaan aiemmin ryhmiini osallistuneiden henkilöiden toiveesta. Näin säilyy mahdollisuus harjoittaa mindfulnessia myös ryhmän kanssa jatkossakin ja vahvistaa samalla omaa tietosen läsnäolon matkaa.  Olet lämpimästi tervetullut mukaan juuri sellaisena kuin olet!

Voit halutessasi lukea tarkemmin mindfulnessista tästä linkistä

Ilta sisältää ohjauksen sekä kevyen välipalatarjoilun.


Aika: 

Seuraavat mindfulness-illat järjestetään vuoden 2020 kevättalvella.

Aihe: 

Jokaisella kerralla oma aiheensa, aiheet päivittyvät ajankohtien kanssa samaan aikaan.

Paikka:

Paikka selviää samalla, kun ajakohdat varmistuvat.

Paikassa on joka tapauksessa valmiina harjoitusmatot, meditaatiotyynyt ja viltit. Pukeudu lämpimiin ja rentoihin vaatteisiin, unohtamatta villasukkia. 

Hinta:

35,00 euroa (sis. alv 24 %)

Kaverialennus:

Haluatko tuoda ystävän mukanasi mindfulness-iltaan? Saatte molemmat 10 % alennuksen kurssin hinnasta alennuskoodilla Kaveri. Koodi syötetään ilmoittautumisen ja maksamisen yhteydessä Holvi-verkkokaupassa.

Ohjaaja:

Mindfulness CFM® -ohjaaja Viena Loire-Pohjakallio


Osallistujien kommentteja aiemmilta kursseiltani:

"Kiitos tunnista! Sain nukuttua todella hyvin ensimmäiseen kertaa 9 vuoteen."

"Kurssi johdatti mindfulnessin maailmaan ja jo lyhyt harjoittaminen herätti tajuamaan, että tästä on hyötyä. Aion jatkaa."

"Vetäjä miellyttävä ja asiantunteva, empaattinen ja aito ihminen. Kiitos."

"Hyväksyvä ilmapiiri mahdollisti omien aitojen tunteiden ja tunnelmien tarkastelun. Istumameditaatio antoi uskoa, että kyllä se vaeltava mielikin rauhoittuu, kun sitä harjoittelee."

"Kiitos sinulle järjestäjä. Aistin sinusta aitoa tunnetta ja herkkyyttä. Auttoi laskemaan oman suojamuurin."

"Hyviä arjen esimerkkejä."

"Viena on loistava kouluttaja/harjoittaja, joka huokuu rauhaa, hyvää oloa ja onnellisuutta."

"Saat jollain ihmeen tavalla aina vilkkaana juoksevat ajatukseni rauhoittumaan ja keskittymään siihen hetkeen."

"Ihana, sympaattinen paikka. Sopi hyvin kurssille."